Fredag

 
 
Hm var ska jag börja. Har varit massor att göra på senaste så har inte riktigt orkat skriva något. Jag får be om ursäkt för det. Den översta bilden visar min senaste misshandel. Var på massage i onsdags och massören frågade om hon fick använda sugkoppar. Visst tänkte jag. Det visade sig att jag var lite stel för dessa koppar behövdes användas rätt flitigt. Tydligen har jag ingen cirkulation i nacken heller vilket kanske kan förklara min sinnesfrånvara ;). 
 
Vad har hänt mera då? Hm, pappa fyllde år och då ville jag självfallet baka lite också. Blev kolakakor i tre olika sorters smaker, lakrits, kardemumma och choklad. Självfallet var lakritsen godast. Det jag gjorde var att jag delade degen i tre delar och la cirka 2tsk lakritspulver (Kungmarkatta) i en del, 1tsk stött kardemumma i en och 20g hackad Lindt choklad kokos i en. Roligt och variera sig lite :). 
 
Imorgon blir det frisören, lovar före och efter bild :). 
 
//Maria 

Kommentera här: