Snart helg

O nu är det snart helg. Tiden går så sjukligt fort så hänger inte riktigt med men är glad ändå. Min rethosta har äntligen släppt och därav ska denna vecka avslutas på det perfekta sättet, nämligen fredags spinning :). Sedan får det bli att laga lite god mat och krypa ner framför tv:n och glo idol och Dobidoo. Ja, jag vet lite pensionärsvarning är det men ack så skönt. 
 
Imorgon blir det golf, är lite nervös faktiskt. Har ett set men inte något grönt kort och eftersom Dennis fick golf i examenspresent gick han igång direkt. Helt plötsligt får karl hur mycket energi som helst och bokar kurser och grejer. Tänk om han kunde ha den energin till andra saker med,mmmmmmmmmmm. Men men antar att det är så när man har en bokstavskombination (min diagnos av sambo :).) 
 
Söndag däremot byts golfen mot bakning. Jag och Tove ska baka och vi ska ta oss an följande recept. 
 
Croissanter som jag hittade på denna blogg: http://foodbible.blogspot.se/2010/02/croissanter.html
Havrebullar: http://elvasmatblogg.se/havrebullar-saftiga-frallor/
 
Återkommer med resultat senare i helgen :). 
 
För att de inte ska bli så grått inlägg kommer här en gammal bild på åsnan och jag <3 
 
He
 

Kommentera här: