En tisdag helt enkelt.

Jahopp ännu en lunch som jag spenderar ensam på kontoret. I och för sig gör det inte jätte mycket eftersom vädret ändå är sådär och jag får tid att läsa lite bakbloggar :). 
 
Är lite bitter faktiskt, min mage är dum mot mig och jag blir bara tröttare och tröttare. Jag som skulle börja gymma och bli stark och fin men icke soffpotatis och blaskig är det nya :). 
 
En sak som faktiskt gjorde mig glad igår var Hemköp Ryd. Skulle egentligen bara gå in och köpa grädde men möttes av denna hylla. Vilken avdelning, hur underbart är det inte att fler och fler börjar bry sig om vår planet :) 
 
 
Och något som gör mig glad idag är att jag vet om att dessa godingar finns i vår frys :). 
 
 
 
Ne nu får jag nog återgå till jobbandet. Ha en trevlig dag allesammans. 
 
//Maria 
1 Niles:

skriven

Otroligt inspirerande hylla de bjöd på! Ha en fortsatt bra dag på jobbet!

2 Susanna Maria J:

skriven

Vilka mumsiga bullar! :D

3 Bladhan:

skriven

Ja bullarna är jätte goda Susanna, o visst var hyllan fin Niles :D

Kommentera här: